Arızalı Ürün Değişimi - İade Şartları ve Değişim Şartları
ÖNEMLİ BİLDİRİ: ARIZALI veya KIRIK ÜRÜN BİLDİRİMİ / DEĞİŞİMİ
Motosikletparcalari.com.tr olarak sizlere değer veriyoruz, eğer size gönderdiğimiz bir motosiklet parçası arızalı ise yada kargoda gelirken kırılma, çizilme, yamulma vs. gibi genel problemlerden birisi oluşur ise, ürününüz ücretsiz değiştiriyoruz.
Elime gelen ürün arızalı, yada kırık çıktı, ne yapmalıyım?
Yalnız bu değişimin bazı şartları da var tabiki. Satın aldığınız motosiklet yedek parçanızın kargosu adresinize geldiğinde ürünlerin kargo ücretini ödeyip teslim aldıktan sonra paketinizi kargo görevlisi yanınızdan uzaklaşmadan açıp ürünlerinizi kontrol ediniz. Eğer ürünlerinizde (özellikle plastik ürün siparişi verdiyseniz) kırık ürün mevcut ise kargo görevlisine tutanak tutturmalısınız. Aksi takdirde bu kırık ürünlerin ücretsiz değişimi yapılmayacaktır.
Kargo tutanak formumu doldurttum, başka ne yapmalıyım?
Tutanağınızı tutturduktan sonra, tutanak formu fotoğrafını ve arızalı ürünlerin fotoğraflarını cep telefonunuzla yada başka bir fotoğraf çekme aracı ile çekin, [email protected] adresine mail atıp veya bizi +90 534 254 8255 nolu müşteri destek hattından bize whatsapp üzerinden mesaj yolu ile bilgilendiriniz. Bu işlemlerin ardından arızalı motosiklet yedek parçasını yada parçalarını değişim için bizden geri bildirim bekleyiniz, sağlam yeni ürünlerinizi en kısa sürede sizlere geri gönderelim.
Arızalı ürünleri bir üst paragrafta belirtilen şekilde size kargoladım, yeni sağlam ürünlerimi nasıl ve ne zaman alacağım?
Arızalı motosiklet parçaları tarafımıza ulaştığın da kontrolü yapılıp onaylandıktan sonra sağlam ürünleriniz size eğer yeni bir kargo adresi belirtilmemişse daha önceden belirttiğiniz kargo adresine kargolacaktır.
Değişimi yapılmayan ürünler var mı?
Evet, sipariş üzerine fabrikadan gelen sıfır parçalar ve elektronik parçalarda iade ve değişim sağlanmamakta.
İade ve Değişim
Sipairş verdiğiniz tarihten itibaren + 7 gün içinde iade ve değişim talebinde bulunabilirsiniz.Süreyi aşması durumunda iade ve değişim talebi kabul edilmeyecektir.İade talebinde bulundugunuz ürünlerin iadesi ortalama 15 iş günü içinde heabınıza yatmış olacaktır.Teslim alınmayan kargolar belirtilen kargo ücretleri alacagınızadan kesilip iadesi sağlanacaktır bilginiz olsun.
İADE VE DEĞİŞİM İÇİN BİZE WHATSAPP HATIMIZDAN +90 534 254 8255 NUMARALI MÜŞTERİ HİZMETLERİ HATTIMIZDAN MESAJ YOLU İLE İLETİŞİME GEÇİNİZ.